یک نگاه. . .
 
درباره وبلاگ


طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته/شعرميگويم به يادت در قفس غمگينو خسته من چه تنهاوغريبم بي تو دردرياي هستي/ساحلم شوغرق گشتم بي تو درشبهاي مستي... سلام به دنیای کوچیک من خوش اومدی اگه حرفام رنگی از احساس داشت اگه صدای دلمو ته این نوشته ها شنیدی بدون که عاشقم...
آخرین مطالب
پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همراز عشق و آدرس shabekhakestary.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 22280
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


همراز عشق
09148270223




نزدیکتر رفتم اما او بی اعتنا بود و انگار مرا نمی شناخت

باز هم نزدیکتر رفتم دست بر زلف سیاهش کشیدم و ناله یی از عمق جان سر دادم

اما او بی اعتنا بود و روی بسوی آسمانی دیگر داشت

دوباره ناله زدم  و گریه و شیون کردم

ستاره ها دورم را گرفتند گریبانی برای دریدن نداشتم

فقط می گریستم و آنها نظاره ام میکردند

گویی از کار من در شگفت بودند

ستاره یی پیش تر آمد

صدای زیبایی داشت و گفت چرا گریه میکنی مگر ستاره ات را نیافتی ؟

نگاهش کردم گریه امانم نمیداد بریده بریده گفتم چرا اما او حتی مرا نگاه هم نمیکند؟

ستاره لبخندی زد و حرف عجیبی زد

ستاره گفت : ستاره ی تو زمینی نیست اهل آسمان اول هم نیست

آسمانی ها برای دلخوشی تو عکسی از جلوه گری اش را برایت اینجا نهاده اند

و از یک عکس بی جان تو چه انتظاری داری

اگر وصالش را می طلبی یا به آسمانهای بالا برو یا صبر کن

گفتم من بال پریدن ندارم و طاقت و توان صبر را نیز از کف داده ام

ستاره گفت : ستاره ها سالی یک بار در دل یک شب تاریک به آسمان اول می آیند

منتظر بمان شاید آن شب ستاره ات را ببینی

باز هم انتظار و انتظار و انتظار

کاش از آسمان بر زمین می افتادم

کاش می توانستم آسمانی شوم

چه سردرگمی و حیرانی عجیبی است

خدایا تو که فریادرس و دادخواه بی کسانی

خدایا تو که بر همگان مهربان و بر عاشقان مهربان تری

خدایا عمر زیادی از تو طلب نکردم تا بتوانم تا آن روز به ستاره ام برسم

خدایا شب و روزهایم را گم کرده ام و نمیدانم او کی چراغ آسمان شبهای تاریکم میشود

خدایا ستاره ی من آسمانی و من زمینی ام

خدایای او ستاره ی من است و در کهکشانی دیگر است

خدایا او ستاره من است و در منظومه یی دیگر جلوه گری میکند

خدایا در نبود خورشید و ماه مرا از وصال ستاره زیبایم محروم مکن

خدایا حال که وعده گاه من و ستاره ام را آسمانی دیگر قرار داده یی

و من تاب و توان و فرصتی برای آسمانی شدن ندارم

تو خود زودتر آسمانی ام کن تا با ستاره ام میهمان ماه و خورشید شوم

خدایا دیگر دلم طاقت دوری و تاریکی را ندارد

خدایا دیگر دل من به عکس ستاره ام خوش نیست

خدایا با عاشقان به از این باش که با خلق جهانی

خدایا جز تو کسی ندارم

تو همه ی امیدم هستی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, :: 20:38 ::  نويسنده : AMIN